30.8.13

Søstrene Grene





Een vreemde titel inderdaad... Maar wel een heel leuk winkeltje! Søstrene Grene Handelskompagnie, want zo heet het officieel is een Deense winkel met allerlei leuke spulletjes voor een lage prijs. Het is een bijzonder winkeltje waar het ook om de ultieme winkelervaring gaat en dat merk je. De winkel in Groningen aan de Grote Markt die er sinds vorig jaar oktober zit, loopt in een U-vorm rond en de muren zijn allemaal zwart. De producten zitten in schattige houten kistjes met handgeschreven omschrijving en prijskaartje. Er wordt ook klassieke muziek gedraaid wat een fijne rustige sfeer creëert. Ik kan in ieder geval zeggen dat ik van de winkelervaring 'geniet'. Om je een idee te geven wat Søstrene Grene allemaal te bieden heeft heb ik een kleine foto shoplog voor jullie!















Ovenwant € 1,98
Pannenlap € 1,34
Celestial thee € 1,39
Ringenhouder € 2,19
Finelinerpennen € 0,87


Er is nog veel meer te koop zoals servies en snoep, dus ik raad je aan een kijkje te nemen in dit leuke winkeltje en je komt geheid terug, daar durf ik op te wedden!

Have a lovely day,
LFJ

(bron:wikipedia)