27.8.13

A little decoration tip

Ik moet iets bekennen... Namelijk dat ik er best wel van hou om bij mensen binnen te gluren. Gewoon als ik langsloop, even een glimp naar binnen gooien en kijken hoe mensen het in hun huisje hebben. En als ik zo pervers naar binnen zit te gluren valt me iets op als ik langs de straat loop, namelijk dat mensen een tik hebben om van alles twee te hebben. Misschien een neurotisch trekje waar je ook last van hebt? Of is het de massa die je erin meesleurt, want ja, leen bakker staat vol met voorbeelden met de standaard '2-piece'.

Mijn tip is, probeer eens decoratie, plantenpotten en wat je ook maar bedenkt niet in paren te kopen maar er gewoon maar 1 van te kopen, of te spelen met verschillende stoffen en texturen. Zo creëer je een speelse look en zorg je ervoor dat ieder item er veel meer uitspringt. 

Op deze foto zie je dat er verschillende formaten en afbeeldingen zijn opgehangen, wat de kamer speels maakt en niet zo strak. Het is modern maar met een industrial vibe. Net als de kussens, het formaat is hetzelfde maar door met patronen te spelen krijg je een voller effect.

















Ik kan mijn tip beter formuleren als: kom uit je 'comfort zone' van de '2-piece' en speel met patronen en vormen. Als je al een fervent '1-piecer' bent, heb ik als tip: de kringloop (met meubels en decoratie), het is een shopwahalla en zal jullie in een volgende post laten zien wat ik heb gescoord tijdens het 'thriften'. 


Have a lovely day,LFJ