12.9.13

A little photohaul

Ik heb, als ik ga shoppen, altijd een budget vastgesteld zodat ik niet teveel uitgeef. Een paar euro meer is echt geen probleem maar als ik eroverheen ga, maar toch voel ik me schuldig als ik er overheen ga. En ik merk het direct aan het einde van de maand - geen pretje!

Maar, maar, maar deze keer zat ik er niet overheen maar er juist ver onder! Dus ik kon het niet laten om 's avonds nog wat online te shoppen, dus hier is mijn foto shoplog.


Deze hardloopschoenen van Avia zitten heerlijk. Ik wou oorspronklijk de nike free runners, alleen € 120 euro was me toch net iets te duur. Vooral omdat ik niet zeker wist of het me wel zou lukken regelmatig te gaan hardlopen.Als je ze de dag ervoor besteld komen ze de volgende dag binnen. Thumbs up voor de goede service! Avia Release Flex Low Hardloopschoenen € 34,95



De herfst komt eraan en dat betekent sweaterweather. Lekker een trui aan doen, binnen zitten met een heerlijke kop chocomelk met slagroom wanneer het regen zachtjes op het raam tikt en je lekker je series aan het kijken bent. Daar dacht ik aan toen ik deze trui kocht. Met deze trui zou ik mijn wax leren broek (als ik ooit een leren broek koop - een leren broek) erbij combineren met mn all-stars of booties. Lekker simpel en comfy. H&M gebreide trui € 19,95



De volgende kleren heb ik besteld en komen volgende week binnen!

Dit jurkje heb ik al eerder besteld via boohoo.com in de kleur charcoal. Toen hij binnen was trok ik het gelijk aan om te kijken of het zou passen. Ik kreeg het jurkje ten eerste al amper over het hoofd en toen ik het jurkje uiteindelijk aan had kriebelde het ontzettend. Een grote teleurstelling bleek het te zijn want ik was al tijden op zoek naar zo'n midi jurk. Later keek ik op de site naar dit jurkje en stonden er reviews bij, waar mensen dezelfde klachten ondervonden, maar alleen bij de kleur charcoal! Ik was zeer enthousiast toen ik de reviews las over hoe goed de jurkjes zaten in de andere kleuren. Dus meteen maar in het zwart besteld! 




Deze midi rok heb ik in het zwart gekocht. Ik heb de grijze als voorbeeld zodat je de band beter kan zien. De rok valt strak om de benen en is langer dan een normale midi rok die net over de knieƫn valt. Deze rok kun je gebruiken voor nette aangelegen heden maar ook casual met all-stars dragen.





Ik ben altijd opzoek naar geometrische oorbellen met een organisch tintje. Toen ik deze oorbellen zag was ik opslag verliefd. Ik draag bijna nooit oorbellen maar ik hoop deze zeker veel te dragen. Ik zou dan de outfit simpel houden zodat de oorbellen kunnen 'shinen'.
Ik hoop dat je mijn kleine shoplog leuk vond en dat je ook een beetje inspiratie hebt kunnen vinden. Ik kijk in ieder geval uit naar mijn pakketje die volgende week arriveert.

Have a lovely day,
LFJ